KF logo
  • KF logo
    • Om oss
    • Kontakt oss
    • Søk
  • Kvalitet og internkontroll
    • Infoserie
      • Personal
      • Lokal personalhåndbok
      • Helse og omsorg
      • Skole
      • Barnehage
      • Barnevern
      • Plan og eiendom
      • Økonomi
      • Kommunal forvaltning
      • HMS
    • Kvalitetsstyring
      • Avviksbehandling
      • Risikostyring
      • Årshjul
      • HMS-håndbok
      • Sjekklister
      • Vernerunde
    • Delegeringsreglement
    • dynamictemplate
      • outlooksignature
    • HR-Chatbot
  • Datainnsamling og analyse
    • Brukerundersøkelser
    • Medarbeiderundersøkelse
    • Analyse
      • Virksomhetsstyring
    • Helse og omsorg
      • Heltidsmodellen
      • FRYD
      • Hverdagsrehabilitering
  • Innbyggerdialog
    • Chatbot
    • Nasjonal tjenestekatalog
    • Skjema
    • eDialog24 - nettprat
    • Register
      • Styrevervregisteret
      • Kommuneregisteret
      • Kommunenøkkelen
  • Faglitteratur
    • Faglitteratur fra KF
      • Kjøp produktene i nettbutikken
    • Helse og sosial
    • Oppvekst og utdanning
    • Organisasjon og ledelse
    • Bli forfatter
  • Innbyggerdialog
  • eDialog24 - nettprat
  • Innbyggerdialog

eDialog24 - nettprat

KF eDialog24 er et moderne verktøy for chat/nettprat. Løsninger er et viktig verktøy for kommunale virksomheter som satser på effektiv innbyggerdialog og god samhandling.

Få et uforpliktende pristilbud

Kommunikasjon med innbyggeren i fokus

KF eDialog24 er en norskutviklet og brukervennlig kommunikasjonsløsning som enkelt kan implementeres på alle nettsider. Løsningen kan tilpasses alle kommunale virksomheters ønsker og behov for kommunikasjonsstyring og er et nyttig verktøy for alle virksomheter som satser på helhetlig kommunikasjon og ønsker å effektivisere sin innbyggerdialog.

Ett system - flere kanaler

KF eDialog24 er mer enn en solid chat-løsning. Ved å legge til moduler for blant annet Facebook, SMS, telefoni og e-post kan løsningen etableres som en oversiktlig og god arbeidsflate for kundehåndtering. Henvendelser styres til riktig enhet/fagperson basert på tilgjengelighet og kompetanse. På på denne måten legger løsningen til rette for bedre tilgjengelighet og service i kommunen.

Kommunisere, delegere og arkivere

KF eDialog24 ivaretar god samhandling mellom ressurser internt og eksternt. Dialoger kan enkelt videresendes i organisasjonen, til samarbeidende kommuner og fylkeskommuner eller til organisasjoner som Difi, Altinn og Enova. Lagring og sikring av arkivverdige dialoger er tilpasset kommunens rutiner for lagring.

Nettprat på kommunens nettside gir innbyggerne flere kommunikasjonsvalg og forenkler brukerens førstekontakt. Løsningen sikrer innbyggerne rask og god service samtidig som håndtering av henvendelser forenkles i kommunen.

Kontakt

Thomas Bøch Michelsen

Thomas Bøch Michelsen

Salgs- og markedsansvarlig
  • Send e-post
  • 24 13 28 24
Logo Send e-post
24 13 28 50

Følg oss:


Besøksadresse

  • Haakon VIIs gate 9
  • 0161 Oslo

  • Org.nr: 910 976 222

Postadresse

  • Postboks 1263 Vika
  • 0111 Oslo

Lenker

  • Nettbutikken
  • Aktuelt
  • Samfunn og miljø